Laatste nieuws

WZR Partner ontbijt

woensdag 12 december 2018


Woensdag ochtend stond er al vroeg een heerlijk ontbijt bij Partyboerderij Hijdra. De broers Martin en Peter (tevens maatschappelijke partners van WIJZIJNRKAVV) stonden al om 08:00 uur klaar om de andere partners te ontvangen. Na even wakker te worden met een kop koffie of thee was er een kort welkoms woordje waarna de bordjes gevuld konden worden met lekkers. Toen iedereen aan de mooi gedekte tafels zat was het Marc van Versendaal, eigenaar en oprichter van het Stroopwafel effect, die met een inspirerende lezing over topverkopers iedereen wakker schudde. Hij ging de dialoog aan met de aanwezigen over diverse type verkopers en wist middels een aantal voorbeelden een goed beeld neer te zetten van de popi jopi, de nerd, de kwal en de opgebrande lucifer.

De ochtend werd voortgezet met een pitch van Luc Willems (Willems Personeel & Organisatie) en Paul van Rede (Leischendamse Business Club).

Tot slot van het officiele gedeelte was het de beurt aan Rob Joosten van de Rabobank om de samenwerking met WIJZIJNRKAVV te bekrachtigen middels het ondertekenen van het contract. Vervolgens waren het Hans van der Togt (THT Elektrotechniek) en Theo van Veen die hun partnership verlengden. Een mooi resultaat en blijk van vertrouwen in het maatschappelijke label van RKAVV.

Het was een geslaagde bijeenkomst waarbij voor de aanwezige partners voldoende gelegenheid was met elkaar van gedachten te wisselen. We kijken alweer uit naar de volgende activiteit waarbij het mooi zou zijn als we erin slagen nog meer partijen geinteresseerd te krijgen zich aan te sluiten bij dit selecte gezelschap.

Hieronder een impressie van dit geslaagde ontbijt waarin interviews met Rob Joosten van de Rabonbank, Yvonne Bood van Vlietkinderen en Luc Willems van Willems Personeel & Organisatie.

Klik voor een impressie WZR ontbijt

WZR Partner ontbijt
WZR Partner ontbijt

Je ogen openen voor hetgeen er om je heen gebeurt is wat ik belangrijk vind en herken in RKAVV, en daarom ben ik maatschappelijk partner van RKAVV

Frank van der Wiel

Waarom maatschappelijk partner van RKAVV? In RKAVV herken ik onze eigen missie: een veilige en beschermde werkomgeving creƫren waarin persoonlijke ontwikkeling centraal staat

Peter van Woesik

Als maatschappelijk partner voelt iQbka zich sterk verbonden aan RKAVV en bouwt zo mee aan de toekomst van de club.

Jamie Sprenger

MVO betekent bij ons het leveren van een gezond en eerlijk product met oog voor de consument en zijn leefomgeving. Dat gevoel voor de omgeving vinden we terug bij RKAVV en juist daarom zijn wij maatschappelijk partner.

Mark van der Burg

Mede mogelijk gemaakt door:

  • Goedemiddag!
  • Meere Reclamestudio